tel.: 02/50 200 200 | e-mail: jaga@jaga.sk
Casopisy_obalky_940px_MD_2015Najštýlovejší časopis o bývaní na Slovensku

104 000 čitateľov si prečíta jedno vydanie časopisu Môj dom (zdroj: MML)

Základné údaje o časopise
Periodicita: 11-krát ročne + špeciál
Cena: 1,63 €
Náklad: 25 000 výtlačkov
Ročník: 18.
Rozsah: 128 až 212 strán
Formát: 220 × 280 mm

Časopis Môj dom prináša čitateľom inšpirácie na krajšie a príjemnejšie bývanie. Poradí im, ako si štýlovo zariadiť jednotlivé miestnosti, aké farby a materiály pritom zvoliť, ako postupovať pri rozličných stavebných úpravách a rekonštrukciách, čo si všímať pri kúpe nábytku, doplnkov a domácich spotrebičov. Čitateľ sa tiež dozvie, aké úskalia ho čakajú pri stavbe rodinného domu. Ak je majiteľom vlastnej záhrady, určite ho poteší samostatná časť venovaná záhradným inšpiráciám a príkladom vydarených riešení.

Rýchly kontakt » inzercia v časopise Môj dom

Tel.: 02/50 200 225
E-mail: obchod@jaga.sk

Profil čitateľa

Typickými čitateľmi časopisu Môj dom sú najmä ženy a muži v produktívnom veku od 35 do 50 rokov. Majú úplné stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie, sú živiteľmi rodiny s deťmi a majiteľmi vlastného bytu alebo domu so záhradou. Snažia sa zariadiť, skrášliť a zútulniť svoj interiér, ale využívajú aj nápady týkajúce sa balkónov, terás, záhrady a okolia domu. Hľadajú rady, tipy a informácie o stavebných výrobkoch, technológiách a materiáloch. Pomerne veľkú skupinu predstavujú tiež čitatelia do 35 rokov, ktorí sú slobodní a časopis Môj dom je pre nich inšpiráciou pri vytváraní príjemného bývania. Inzercia v časopise Môj dom ovplyvňuje rozhodovanie väčšiny čitateľov pri výbere výrobkov alebo firiem a viac ako polovica z celkového počtu čitateľov sa na základe časopisu Môj dom obrátila na niektorú z inzerujúcich firiem.

Čo je prieskum MML-TGI?

Je to nezávislý prieskum spotrebiteľského správania, ktorý sa robí v 70 krajinách sveta. Na Slovensku funguje od roku 1997. Hlavným ťažiskom projektu je monitoring čítanosti a sledovanosti 390 slovenských médií, predovšetkým tlače a rádií. Prieskum je vykonávaný 4-krát ročne na vzorke 8 000 respondentov vo veku od 14 do 79 rokov.

Akí sú čitatelia časopisu Môj dom?

Čitatelia časopisu Môj dom financujú svoje bývanie kombináciou vlastných zdrojov a úveru!

  • Graf_komb_financovanie_byvanie_web_175
    ■ 59 % = 61 360 čitateľov financuje stavbu, kúpu či rekonštrukciu svojho bývania kombináciou vlastných zdrojov a úveru (VZ a Ú)
    ■ 24 % = 24 960 čitateľov financuje stavbu, kúpu či rekonštrukciu prostredníctvom úveru na bývanie (Ú)
    ■ 10% = 10 400 čitateľov financuje stavbu, kúpu či rekonštrukciu kombináciou vlastných zdrojov a stavebného sporenia (VZ a SPOR)
    ■ 7 % = 7 280 čitateľov financuje stavbu, kúpu či rekonštrukciu len z vlastných zdrojov (VZ)
  • Graf_zeny_dominuju_web_175

    ■ 66 % = 68 640 čitateľov Môjho domu sú ženy, ktoré kladú dôraz na kvalitu svojho bývania
    ■ 34 % = 35 360 čitateľov Môjho domu sú muži ako potenciálni zákazníci stavebných firiem hľadajúci inšpirácie práve v stavebných rubrikách

  • Graf_Casopis_pre_vsetkych_web_175
    ■ 28 % = 29 120 čitateľov Môjho domu je vo veku 20 až 29 rokov
    ■ 29 % = 30 160 čitateľov Môjho domu je vo veku 30 až 39 rokov
    ■ 24 % = 24 960 čitateľov Môjho domu je vo veku 40 až 49 rokov
    ■ 16 % = 16 640 čitateľov Môjho domu je vo veku 50 až 59 rokov
    ■ 3 % = 3 120 čitateľov Môjho domu je vo veku 60 až 69 rokov
  • Graf_Majitelia_nehnutelnosti_web_175

    ■ 36 % = 37 440 čitateľov vlastní dom
    ■ 49 % = 50 960 čitateľov vlastní byt
    ■ 15 % = 15 600 čitateľov nevlastní ani dom, ani byt

  • Graf_Priemerny_prijem_web_175

    ■ 62 % = 64 480 čitateľov má priemerný životný štandard, priemerné príjmy
    ■ 36 % = 37 440 čitateľov má najvyšší sociálny status v spoločnosti, najvyššie príjmy
    ■ 2 % = 2 080 čitateľov má podpriemerný životný štandard, napr. študenti, nezamestnaní, dôchodcovia

Zdroj: čitateľský prieskum na vzorke 2346 ľudí, ktorí si kúpili časopis Môj dom

Kto je náš čitateľ?

■ súčasní i budúci majitelia rodinných domov a bytov
■ záujemcovia o výstavbu, rekonštrukciu a zariaďovanie svojho obydlia
■ verejnosť kladúca dôraz na kvalitu bývania
■ bytoví architekti a dizajnéri

Distribúcia časopisu

■ predplatitelia
■ novinové stánky, predajne tlače, čerpacie stanice
■ obchodné reťazce (napr. BILLA, CARREFOUR, COOP JEDNOTA, HYPERNOVA, KAUFLAND, LUKOIL, METRO, OMV, SHELL, SLOVNAFT, TESCO)
■ predaj vo vybraných špecializovaných obchodoch (stavebninách, stavebných centrách…)
■ predaj v kníhkupectve JAGA (budova Stavebnej fakulty STU v Bratislave)
■ predaj na výstavách a veľtrhoch zameraných na bývanie a stavebníctvo
■ predaj prostredníctvom stránky www.jagastore.sk
■ elektronický predaj časopisu prostredníctvom stránky www.floowie.com

MD_EP_2016_terminy_s940

 

 

MD_EP_2016_cennik_s940