tel.: 02/50 200 200 | e-mail: jaga@jaga.sk
Casopisy_obalky_940px_TB_2015
Časopis plný rád a inšpirácií pre ženy

25 000 čitateľov si prečíta jedno vydanie časopisu Tvorivé bývanie (zdroj: JAGA)

Základné informácie o časopise
Periodicita: 6-krát ročne
Cena: 0,90 €
Náklad: 25 000 výtlačkov
Rozsah: 64 až 80 strán

Časopis Tvorivé bývanie sa venuje zdravému a úspornému bývaniu. Šesťkrát ročne prináša čitateľom rady a inšpirácie, ako bývať úsporne a ekologicky, ako si zaujímavo a originálne upraviť interiér či záhradu. Nachádzajú sa tu aj podrobné pracovné postupy, porovnávacie prehľady náradia i materiálov a rady, ako postupovať pri stavbe  a rekonštrukcii domu. Odborníci vám ponúknu riešenia konkrétnych problémov, otestujú za vás rozličné výrobky a porovnajú kvalitu produktov dostupných na trhu.

Rýchly kontakt » inzercia v časopise Tvorivé bývanie

Tel.: 02/50 200 225
E-mail: obchod@jaga.sk

Profil čitateľa

Typickým čitateľom je žena vo veku približne 20 až 49 rokov, ktorá sa zaujíma o praktické, ekonomické a ekologické riešenia určené do domácnosti aj do exteriéru. Je domácky a rodinne založená, s aktívnym prístupom k zveľaďovaniu svojho domova. Voľný čas trávi v prírode, v záhrade či vylepšovaním interiéru. Medzi čitateľmi sa objavujú aj muži, ktorí sa inšpirujú najmä pracovnými postupmi či radami smerujúcimi k ušetreniu v domácnosti.

Akí sú čitatelia časopisu Tvorivé bývanie?

Až 89 % čitateľov časopisu Tvorivé bývanie sa inšpiruje tipmi a radami, ako ušetriť, ktoré časopis v každom svojom článku ponúka!

  • EB_graf_Zeny_dominuju_v175
    ■ 85 % čitateľov časopisu Tvorivé bývanie sú ženy, prevažne „kutilky“, ktoré si svoje bývanie zveľaďujú svojpomocne
    ■ 15 % čitateľov časopisu Tvorivé bývanie sú muži, ktorí sa spoločne s manželkami angažujú pri rekonštrukciách interiéru aj exteriéru
  • EB_graf_Prakticke_zeny_v175

    ■ 89 % čitateľov časopisu Tvorivé bývanie využíva praktické tipy, ktoré časopis ponúka
    ■ 11 % čitateľov časopisu Tvorivé bývanie sa ním inšpiruje pri vylepšovaní svojho domova

  • EB_graf_Casopis_pre_vsetkych_v175
    ■ 38 % čitateľov časopisu Tvorivé bývanie je vo veku 20 až 29 rokov
    ■ 41 % čitateľov časopisu Tvorivé bývanie je vo veku 30 až 39 rokov
    ■ 16 % čitateľov časopisu Tvorivé bývanie je vo veku 40 až 49 rokov
    ■ 5 % čitateľov časopisu Tvorivé bývanie je vo veku 50 až 59 rokov
  • EB_graf_Ekonomicke_riesenia_v175

    ■ 94 % čitateľov časopisu Tvorivé bývanie uprednostňuje pri stavbe a rekonštrukcii ekonomické a ekologické riešenia
    ■ 6 % čitateľov časopisu Tvorivé bývanie uprednostňuje dizajn pred šetrením   

  • EB_graf_Priemerny_prijem_v175

    ■ 82 % čitateľov má priemerný životný štandard, priemerné príjmy
    ■ 13 % čitateľov má najvyšší sociálny status v spoločnosti, najvyššie príjmy
    ■ 5 % čitateľov má podpriemerný životný štandard

Zdroj: prieskum realizovaný na vzorke 969 respondentov, ktorí odpovedali v čitateľskej ankete

Kto je náš čitateľ?

■ ženy s praktickým prístupom k bývaniu
■ záujemcovia o energeticky efektívne a ekologické bývanie,
■ ženy aj muži so záujmom o šetrenie energiou
■ záujemcovia o praktické, ekonomické a ekologické riešenia určené do domácnosti a exteriéru
■ záujemcovia s aktívnym prístupom k zariaďovaniu svojho domu alebo bytu

Distribúcia časopisu

■ predplatitelia
■ novinové stánky, predajne tlače, čerpacie stanice
■ obchodné reťazce (napr. BILLA, CARREFOUR, COOP JEDNOTA, KAUFLAND, TESCO)
■ predaj vo vybraných špecializovaných obchodoch (stavebninách, stavebných centrách…)
■ predaj v kníhkupectve JAGA (budova Stavebnej fakulty STU v Bratislave)
■ predaj na výstavách a veľtrhoch zameraných na bývanie a stavebníctvo
■ predaj prostredníctvom stránky www.jagastore.sk
■ elektronický predaj časopisu prostredníctvom stránky www.floowie.com

EP2016_TB_terminy_s940
EP2016_TB_cennik_s940