tel.: 02/50 200 200 | e-mail: jaga@jaga.sk
Casopisy_obalky_940px_USS_201502Najčítanejší časopis pre domácich majstrov na Slovensku

110 000 čitateľov si prečíta jedno vydanie časopisu Urob si sám (zdroj: MML-TGI)

Základné údaje o časopise
Periodicita: mesačník + špeciál
Cena: 1,60 €
Náklad: 33 000 výtlačkov
Ročník: 18.
Rozsah: 72 až 112 strán
Formát: 210 × 297 mm

Hobby mesačník Urob si sám je najčítanejší časopis pre domácich majstrov na Slovensku. Je určený všetkým aktívnym a zručným ľuďom, ktorí radi svojpomocne vyrábajú originálne a užitočné predmety a neboja sa pustiť ani do úprav interiéru a záhrady. Nájdete tu podrobné pracovné postupy a návody, porovnávacie prehľady náradia i materiálov a rady, ako postupovať pri stavbe domu. Odborníci vám ponúknu riešenia konkrétnych problémov, otestujú za vás rozličné výrobky a porovnajú kvalitu produktov dostupných na trhu.

Rýchly kontakt » inzercia v časopise Urob si sám

Tel.: 02/50 200 225
E-mail: obchod@jaga.sk

Profil čitateľa

Typickým čitateľom je muž vo veku približne 45 rokov, ktorý vlastní rodinný dom a záhradu a je živiteľom rodiny. Patrí do strednej sociálnej vrstvy, je domácky založený, praktický a zručný. Vo voľnom čase sa venuje zveľaďovaniu a vylepšovaniu interiéru, dvora a záhrady. Medzi čitateľmi sa objavujú aj ženy v produktívnom veku, ktoré sú často iniciátorkami úprav bytu, domu či záhrady.

Čo je prieskum MML-TGI?

Je to nezávislý prieskum spotrebiteľského správania, ktorý sa robí v 70 krajinách sveta. Na Slovensku funguje od roku 1997. Hlavným ťažiskom projektu je monitoring čítanosti a sledovanosti 390 slovenských médií, predovšetkým tlače a rádií. Prieskum je vykonávaný 4-krát ročne na vzorke 8 000 respondentov vo veku od 14 do 79 rokov.

 

USS_EP_2016_3_s940
Kto je náš čitateľ?

■ domáci majstri a stavebníci
■ majitelia rodinných domov, bytov, chát, chalúp a záhrad
■ záujemcovia o výstavbu, rekonštrukciu alebo obnovu svojho obydlia

Distribúcia časopisu

■ predplatitelia
■ novinové stánky, predajne tlače, čerpacie stanice
■ obchodné reťazce (napr. BILLA, CARREFOUR, COOP JEDNOTA, HYPERNOVA, KAUFLAND, LIDL, LUKOIL, METRO, OMV, SHELL, SLOVNAFT, TESCO)
■ predaj vo vybraných špecializovaných obchodoch (stavebninách, stavebných centrách…)
■ predaj v kníhkupectve JAGA (budova Stavebnej fakulty STU v Bratislave)
■ predaj na výstavách a veľtrhoch zameraných na bývanie a stavebníctvo
■ predaj prostredníctvom stránky www.jagastore.sk
■ elektronický predaj časopisu prostredníctvom stránky www.floowie.com

USS_EP_2016_1_s940

USS_EP_2016_2_s940

Novinky o časopise Urob si sám

26
MAR
2015

Súťaž s časopisom Urob si sám o altánok za 1 800 €!

Predplatiteľská súťaž o drevený altánok za 1 800 €! Predplaťte si hobby časopis Urob si sám a aj vy môžete vyhrať drevený altánok na mieru v hodnote až 1...
07
MAR
2014

Čítanosť mesačníka Urob si sám rastie

Čítanosť hobby mesačníka Urob si sám od druhej polovice roku 2012 kontinuálne rastie, čo znamená, že sa okruh našich čitateľov stále rozrastá. Touto cestou...
12