tel.: 02/50 200 200 | e-mail: jaga@jaga.sk
Najčítanejší časopis pre domácich majstrov na Slovensku

107 000 čitateľov si prečíta jedno vydanie časopisu Urob si sám (zdroj: MML-TGI)

Základné údaje o časopise
Periodicita: mesačník + špeciál
Cena: 1,60 €
Náklad: 33 000 výtlačkov
Ročník: 21.
Rozsah: 72 až 112 strán
Formát: 210 × 297 mm

Hobby mesačník Urob si sám je najčítanejší časopis pre domácich majstrov na Slovensku. Je určený všetkým aktívnym a zručným ľuďom, ktorí radi svojpomocne vyrábajú originálne a užitočné predmety a neboja sa pustiť ani do úprav interiéru a záhrady. Nájdete tu podrobné pracovné postupy a návody, porovnávacie prehľady náradia i materiálov a rady, ako postupovať pri stavbe domu. Odborníci vám ponúknu riešenia konkrétnych problémov, otestujú za vás rozličné výrobky a porovnajú kvalitu produktov dostupných na trhu.

Rýchly kontakt » inzercia v časopise Urob si sám

Tel.: 02/50 200 225
E-mail: obchod@jaga.sk

Edičný plán vydavateľstva JAGA GROUP 2017/2018

» Stiahnuť slovenskú verziu: Edičný plán 2018/2019 (SK)
» Stiahnuť anglickú verziu: Edičný plán 2018/2019 (ENG)

Profil čitateľa

Typickým čitateľom je muž vo veku približne 45 rokov, ktorý vlastní rodinný dom a záhradu a je živiteľom rodiny. Patrí do strednej sociálnej vrstvy, je domácky založený, praktický a zručný. Vo voľnom čase sa venuje zveľaďovaniu a vylepšovaniu interiéru, dvora a záhrady. Medzi čitateľmi sa objavujú aj ženy v produktívnom veku, ktoré sú často iniciátorkami úprav bytu, domu či záhrady.

Čo je prieskum MML-TGI?

Je to nezávislý prieskum spotrebiteľského správania, ktorý sa robí v 70 krajinách sveta. Na Slovensku funguje od roku 1997. Hlavným ťažiskom projektu je monitoring čítanosti a sledovanosti 390 slovenských médií, predovšetkým tlače a rádií. Prieskum je vykonávaný 4-krát ročne na vzorke 8 000 respondentov vo veku od 14 do 79 rokov.

Kto je náš čitateľ?

■ domáci majstri a stavebníci
■ majitelia rodinných domov, bytov, chát, chalúp a záhrad
■ záujemcovia o výstavbu, rekonštrukciu alebo obnovu svojho obydlia

Distribúcia časopisu

■ predplatitelia
■ novinové stánky, predajne tlače, čerpacie stanice
■ obchodné reťazce (napr. BILLA, COOP JEDNOTA, HYPERNOVA, KAUFLAND, LIDL, LUKOIL, METRO, OMV, SHELL, SLOVNAFT, TESCO)
■ predaj vo vybraných špecializovaných obchodoch (stavebninách, stavebných centrách…)
■ predaj v kníhkupectve JAGA (budova Stavebnej fakulty STU v Bratislave)
■ predaj na výstavách a veľtrhoch zameraných na bývanie a stavebníctvo
■ predaj prostredníctvom stránky www.jagastore.sk
■ elektronický predaj časopisu prostredníctvom stránky www.floowie.com